מסך לינקים למעקב

כדי ליצור לינקים במערכת נבצע את השלבים הבאים:

  1. ניכנס ל"אירועים" ונבחר את האירוע שבו נרצה ליצור לינקים
  2. נלחץ על לשונית "לינקים למעקב" בצידו הימני של המסך
  3. נגיע למסך לינקים למעקב (הסבר בהמשך):


    הסבר
    כפי שניתן לראות, המסך מוכן ליצירת לינקים למעקב עבור האירוע שלי, שנקרא COLDPLAY בישראל.
    כדי ליצור את הלינק, אלחץ על כפתור    , ואפעל כפי שכתוב במדריך הבא.

  4. לאחר יצירת הלינקים, נוכל לראות שהמסך נראה כך:

    הסבר
    יצרתי קבוצה שנקראת "פייסבוק" ובה יש 3 לינקים - אחד לפוסטים, אחד לאיוונט ואחד לעמוד.
    ליד כל אחד מהם מופיע הסימון  שלחיצה עליו תפתח לי חלונית עם הURL של הלינק, אותו אוכל לשים כקישור לאירוע עצמו, במקום שאבחר (פוסט/ איוונט/ עמוד).
    לאחר הפרסום, יתחילו להיאסף לי נתונים לגבי כל לינק, שיעזרו לי להבין יותר לגבי הצלחת הפרסום ומאיפה מגיעים רוב הלקוחות שלי: למשל, ניתן לראות את סך המכירות של כל לינק (האיוונט מוביל עם 7560 ש"ח), שהגיעו מ28 כרטיסים שנמכרו במחיר 340 ש"ח.
    כמו כן, ניתן לראות שהיו בלינק 208 ביקורים, ואחוז ההמרה שלו הוא 13.46%, כלומר: על כל 13.46 אנשים שביקרו בלינק, 1 קנה כרטיס.
    הסטאטוס של המכירה מהלינק הוא פעיל, ועדיין יש כרטיסים זמינים למכירה (סימון ירוק).
    השמה אוטומטית - העברת הטוגל לכן תוביל לכך שכל כרטיס חדש שאצור באירוע יתווסף ככרטיס אופציונלי שניתן למכור דרך הלינק.

    כמו כן, לחיצה על אפשרות "בחר הכל" תסמן לי את כל הלינקים למעקב בכל הקבוצות שיצרתי, ותאפשר הגדרת סוגי כרטיסים משותפת ושינוי סטאטוס זהה לכולם, ובבת אחת.

  5. לחיצה על כפתור תוביל לפתיחת חלונית העריכה הבאה:


    הסבר
    בנוסף למידע שקיבלתי על הלינק קודם לכן, בתפריט הנ"ל אוכל לשנות את סטאטוס הלינק בין פעיל / מושהה, להסיר אותו (למחוק).
    באיזור הגדרות סוגי כרטיסים: אוכל לשנות את השם שלו, לכתוב תיאור נוסף לגביו, ולשנות את הקבוצה אליה משתייך.

  6. לחיצה על כפתור  תסגור את החלונית ותחזיר את הדף למצבו הקודם. 

    שאלות? משהו חסר או לא ברור במדריך?
    נשמח לשמוע מכם! התקשרו אלינו למשרד (3289* שלוחה 2) או כתבו לנו ל-team@eventer.co.il.
האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.