מדריך לביטול אירוע

רקע

אם ברצונכם לבטל אירוע, יש 2 דברים שחשוב לעשות לפני פעולת הביטול עצמה:

  1. מניעת רכישה של כרטיסים נוספים
  2. יידוע הרוכשים

אז מה עושים? 

  1. בשלב הראשון יש להשהות את האירוע כדי שתיפסק מכירת הכרטיסים אליו, ע"י לחיצה על כפתור "השהה
  2. לפני שמבטלים את כל ההזמנות - יש להודיע לכל מי שרכש כרטיסים על ביטול האירוע
    קיימות 3 אפשרויות לביצוע פעולה זו:
    1. שליחת סמס דרכנו
    2. שליחת מייל דרכנו
    3. שליחת מייל באופן עצמאי - מומלץ לבחור בשיטה זו כי שליחה דרך המערכת שלנו תעלה כסף.
      כדי לבצע זאת יש להוריד לקובץ אקסל את רשימת הרוכשים ע"י לחיצה על כפתור , להסיר כפילויות של מיילים שמופיעים פעמיים (אם למשל אותו השתמשו באותו מייל לביצוע 2 הזמנות שונות) ע"י סימון עמודת המיילים, מעבר ללשונית נתונים / DATA, ולחיצה על   .
      לסיום, יש להעתיק את הכתובות שנותרו ולהדביק אותן בנמען בעת כתיבת המייל.
  3. אחרי שליחת מייל לכל הרוכשים המודיע על ביטול האירוע, השלב הבא הוא ביטול כל ההזמנות באירוע באופן ידני.
    בעת ביצוע פעולה זו, נשלחת הודעה באופן אוטומטי בדוא"ל על ביטול ההזמנה.
  4. שלב אחרון - ביטול האירוע באופן מלא, ע"י לחיצה על כפתור ביטול האדום      .

שאלות? משהו חסר או לא ברור במדריך?
נשמח לשמוע מכם! כתבו לנו בצ'אט / התקשרו אלינו למשרד (3289* שלוחה 2) או כתבו לנו ל-team@eventer.co.il.

 
האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.