מדריך יצירת אירוע

ברוכים הבאים למדריך יצירת אירוע שלנו.

לפניכם מדריך מפורט שנועד להסביר וללוות אתכם שלב שלב בדרך ליצירת דף הנחיתה הטוב ביותר עבורכם ועבור הרוכשים שלכם.
במהלך המעבר על המדריך תוכלו לראות הרבה טיפים ותוספות מעניינות. קראו אותן בעיון, תשומת לב שלכם לדברים הקטנים היא מה שעושה את ההבדל בין דף נחיתה בינוני לדף נחיתה מצוין !

שיהיה בהצלחה,
צוות איוונטר

שנתחיל?

בכדי לפתוח אירוע חדש במערכת נבצע את השלבים הבאים - 
1.
נלחץ על "צור אירוע חדש" במרכז מסך המערכת או בתפריט הימני
    * טיפ: אם אתה מתכנן ליצור אירועים דומים ועוקבים, היינו ממליצים לך ליצור אירוע ברירת מחדל כדי לשמור על מאפיינים קבועים לכל אירוע (למשל: אם ההצגה נמצאת באותם פרמטרים ורק התאריך משתנה)
     * שים לב! בשכפול אירוע התשלומים לא ישוכפלו, צריך לדאוג לזה כל פעם מחדש
2. ייפתח מסך העריכה בו נמלא את הפרטים הבאים: (פירוט בהמשך)


1. שם האירוע
2. זמנים - תאריך תחילת האירוע וסיומו כולל שעות האירוע
3. כתובת האירוע
4. הצג מפה
- ניתן ללחוץ על אפשרות זו ובכך לגרום להופעת מפה שתכלול סימון של מקום האירוע בדף הנחיתה
5. תיאור - מלל שברצונכם שיהיה בדף הנחיתה המכיל מידע לרוכשים, מומלץ להוסיף סרטון
6. כרטיסים - פירוט בהמשך
7. עיצוב - פירוט בהמשך
8. הגדרות - פירוט בהמשך
9. פרטי רוכשים - פירוט בהמשך
10. אנשי מכירות - פירוט בהמשך
11. אפשרויות שיווק - פירוט בהמשך

לאחר הכנסת המידע בחלונות המתאימים, נעבור לשלב העריכה המתקדמת: (פירוט בהמשך)


 

6. כרטיסים - 

    1. אולם/ זירה - האם האירוע יתקיים באולם עם מקומות מסומנים או לא, פירוט בלשונית "יצירת אירוע עם מקומות מסומנים"
      * טיפ: אם האירוע שלך הוא עם מקומות מסומנים, יש לשלוח תרשים עדכני של האולם לצוות איוונטר כדי שנוכל לבנות מפה מדוייקת שלו. שימו לב שבניית המפה יכולה לקחת עד 7 ימי עסקים.
      * טיפ נוסף: כדי לחסוך עבודה כפולה - אל תפתחו את האירוע עד קבלת המפה מאיתנו.
    2. כמות כרטיסים כוללת - כמות כרטיסים שבסיום מכירתה לא ניתן יהיה למכור יותר כרטיסים משום סוג לאירוע
    3. סוג הכרטיס -  ניתן לבחור אם יהיה מוקדמות/ רגיל, תאריך מכירה אחרון לכל סוג כרטיס וכו'.
      טיפ: במידה והנכם רוצים לבצע סבבי מכירות שונים לחצו על כפתור סבב מכירה, הסבר במדריך "איך עושים סבבי מכירה?"
      טיפ נוסף: ניתן ליצור כרטיסים סודיים שיהיו מוסתרים מעיני הרוכשים בדף הנחיתה, פרטים נוספים במדריך כרטיסים מוסתרים

חזור לתחילת העמוד



7. עיצוב האירוע - 

אחד החלקים הכי חשובים ביצירת דף הנחיתה. בשלב זה אתם קובעים את מה שהרוכשים פוגשים לראשונה כשהם ניגשים לרכוש כרטיס לאירוע שלכם. ככל שהנראות והמיתוגיות של הדף תהיה מקצועית ומדוייקת יותר, כך הדף יהיה מרשים יותר וימשוך יותר רוכשים.

דוגמא לדף נחיתה מומלץ

דוגמא לדף נחיתה לא מומלץ

בהמשך תוכלו לראות כמה טיפים שריכזנו עבורכם לדף נחיתה מומלץ.
* טיפ: לכל סוג תמונה מצוין הגודל המומלץ שלה. תמונה בגודל מתאים משמעותה איכות ונראות טובות יותר. הסבר נוסף ניתן למצוא במדריך מידות מומלצות לקובצי גרפיקה, גרפיקה מומלצת לדף נחיתה.



1. תמונת נושא (גרפיקה) - תהווה את הרקע לדף הנחיתה. ממנה תתקבל פלטת צבעים אוטומטית התואמת את הקו הכללי של התמונה הנבחרת. מאפשרת עיצוב מדויק יותר
2. באנר האירוע (חובה)
- צריך לכלול את שם ההפקה, תאריך האירוע וחסויות. הבאנר יימצא מעל תיאור האירוע וממשק הרכישה, מומלץ שיהיה שקוף כדי שישתלב עם תמונת הנושא
3. תמונה לתצוגת מובייל
- התמונה שתופיע בדף הנחיתה בפתיחת האירוע במובייל
4. תמונה לאירוע בדף המפיק - כמו שזה נשמע. אם לא תיבחר תמונה כלל, התמונה שתוצג תהיה תמונת הבאנר, לא מומלץ בכלל כי לרוב היא לא מתאימה מבחינת הגודל ומכאן פחות מקצועי
5. תמונה לפייסבוק - תמונה שתופיע באופן אוטומטי בעת הכנסת הURL של דף הנחיתה בפוסט
6. תמונה למיילים שישלחו לרוכשים שלך -
כך עושים את זה
7. תמונה לכרטיס האלקטרוני שהרוכש יקבל

בהמשך:
בחירת צבעי הרקע/הטקסט/כפתורי הלחיצה -
מומלץ להתאים את הצבעים לפי פלטת הצבעים האוטומטית כך שתהיה המתאימה ביותר לגרפיקה שלכם!

* טיפ: נסו את כפתור התצוגה המקדימה שלנו  ( ) על מנת לראות את העיצוב שיצרתם רגע לפני שמירת האירוע ופרסומו.

לחצתם שמור ואתם עדיין רוצים לשנות את עיצוב האירוע? במדריך הבא תקבלו הסבר על איך לבצע זאת

חזור לתחילת העמוד

 


 

8. הגדרות - 


1. שם עבור לינקים - יצירת הURL שלך, מומלץ שהשם יהיה קשור לשם האירוע או ההפקה
2. הגבלת מספר כרטיסים לרוכש
3. הצג תאריך סיום - האם תרצה שיוצג לרוכש תאריך סיום המכירה? אם כן, סמן "כן"
4. תמיכה בריבוי שפות -
אם אתה מעוניין בפונקציה זו, קח בחשבון כי עליך לתרגם את סוגי הכרטיס, תיאור האירוע ועוד.
5. תמיד הצג שאלות -
בסימון "כן" בפונקציה זו, תיפתח לשונית נוספת שנקראת "שאלות לרוכשים" בה תוכל להכניס שאלות שתרצה שהרוכש ימלא לפני קניית הכרטיס
6. תמיכה באפשרויות איסוף כרטיסים - 
בסימון "כן" בפונקציה זו, תיפתח לשונית נוספת שנקראת "אפשרויות איסוף כרטיסים" בה תוכל לקבוע אם הרוכש יקבל כרטיס דיגיטלי או שיתבצע איסוף בקופות
7. תמיכה בממשק חשבוניות -
ניתן לאפשר שירות זה רק אם יש במערכת ממשק חשבוניות
8. חדש! תמיכה בנגישויות -
מהיום תוכלו להנגיש את עמוד הנחיתה לרוכשים, הן מבחינת גודל סמן עכבר, הגדלת פונט וכו'
9. נוסח הודעה אישית במייל -
מלל זה יופיע בגוף אישור הרכישה שיגיע למוזמנים במייל
10. הודעת נחיתה - הודעה אופציונלית שתופיע לרוכש בעת כניסה לדף הנחיתה. 
טיפ: לא מומלץ להשתמש בכלי זה אלא אם מדובר באירוע אקסקלוסיבי בו תרצה לאפשר כניסה לדף הנחיתה רק לאחר הזנת קוד מתאים שניתן על ידך
11. תשובה להודעת נחיתה -
כאמור, לא רלוונטי אלא אם מדובר באירוע אקסקלוסיבי. בחלק זה הרוכש יצטרך להזין את הקוד

 חזור לתחילת העמוד

 

9. פרטי רוכשים - 

  1. שם מלא -  שדה חובה, לא ניתן לבטל את הצגתו בדף הנחיתה
  2. טלפון - ניתן לבחור האם שדה זה יופיע בדף הנחיתה או לא.
    * שימו לב! ניתן לבחור אפשרות תמיכה במספר בינלאומי
  3. מין - לא שדה חובה
  4. גיל - לא שדה חובה, ניתן לבצע הגבלת גיל לרכישת כרטיס

בנוסף, ניתן לבחור בחלונית הבאה את השדות שישוכפלו אוטומטית אם נבחר באפשרות יצירת כרטיסים מסוג "שם לכל כרטיס": (פרטים נוספים במדריך)

  חזור לתחילת העמוד

 

10. אנשי מכירות - 

במידה ויש אנשי מכירה הכינו או בטלו את סכום העמלה שלהם, כפי שניתן לראות בחלונית הבאה:


  חזור לתחילת העמוד

 

11. אפשרויות שיווק - 

באפשרותך להזין נתונים שיעזרו לקידום האירוע שלך ברשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, גוגל וכו'.
אם יש לך קוד כזה, הזן אותו במקום המתאים, למידע נוסף היכנס למדריך הבא.
אם אין לך, מוזמן להיכנס למדריכים של פייסבוק לקבלת פרטים נוספים (שים לב! השירות כרוך בתשלום)


 חזור לתחילת העמוד

לכל שאלה נוספת או מידע חסר במדריך, נשמח שתתקשר למוקד ותספר לנו על זה במוקד *3289

מקווים שהמידע תרם לך,
משפחת איוונטר

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.