הסבר מסך אנליטיקה

איוונטר יצרה עבורכם דו"ח אנליטיקה בו תוכלו לאתר את מקור ההגעה של הרוכשים שלכם בהתאם לאנליטיקס של איוונטר ושל הפיקסלים שהטמעתם בעריכת האירוע.

כניסה ליוזר->אירועים->אירוע מבוקש->

 

תוכלו למיין את המידע לפי מקור הגעה ועמוד נחיתה->

כשתבחרו באופציה עמוד נחיתה תוכלו לקבל את האינפורמציה לפי הלינקים השונים אשר נשלחו דרך מקורות פרסום שונים,
לדוגמא: פוסט ממומן 1, פוסט ממומן 2, איוונטר פייסבוק, מקור פרסום חיצוני,יחצן 2, אימייל, וואטסאפ וכו'...

להלן פירוט הקטגוריות:

__________.png

 

1. מקור הגעה - בדיוק כפי שזה נשמע, מהיכן הגיע הרוכש בפוטנציאל שלנו אל עמוד הנחיתה.
2. כמות משתתפים - מספר האנשים השונים שנכנסו.
3. כמות sessions - מספר הפעמים שאינדיווידואל נכנס (אם מישהו נכנס פעמיים: במשתמשים יופיע 1 בכמות הsession יופיע 2).
4. כמות רכישות (מספר ההזמנות, לא כרטיסים).
5. revenue - סה"כ הכנסות.
6. יחס המרה לרכישה - אחוז הרכישה יחסית לכמות הכניסות. 


שימו לב!
האנליטיקה משתמשת בקוד אנליטיקס של איוונטר ככה שהמידע שאתה תקבל לא תמיד יהיה מלא והמעקב אחריו אומנם פשוט אבל לא מושלם.
על מנת לקבל את המידע המלא יש להטמיע אמצעי שיווק דיגיטלים בדף הנחיתה כגון פיקסל של פייסבוק, קוד גוגל אנליטיקס וכו'.

שאלות? משהו חסר או לא ברור במדריך?
נשמח לשמוע מכם! התקשרו אלינו למשרד (3289* שלוחה 2) או כתבו לנו ל-team@eventer.co.il.

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.