תנאים לביטול כרטיס וחוק הגנת הצרכן

מדיניות ביטולים חברת איוונטר:

מדיניות ביטול עסקה הינה בהתאם ל תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. ביטול עסקה ניתן לבצע באמצעות הודעה להפקה או לEventer, בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה עד לא יאוחר מ– 7 ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע. לאחר הביטול, יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי, בתוך 14 ימים ממועד קבלת ההודעה על הביטול, ובהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

במילים אחרות: לא ניתן לבטל עסקה לרכישת שירותי בילוי כאשר רכשת הכרטיסים או ביקשת לבטל 7 ימי עסקים או פחות, טרם האירוע, ולא ניתן לבטל אם עברו שבועיים ממועד הרכישה.

ככל שביקשת לבטל רכישה על-פי הוראות סעיף 14 ג לחוק הגנת הצרכן, והמוכר סירב, נבקשך להודיענו, ואנו ננסה לסייע לך, ואף נשקול את הסרת המוכר מן האתר.

על אף האמור לעיל, מובהר כי האתר נושא בעלות סליקת כרטיסי האשראי של העסקה, בכל מקרה של ביטול לא ישיב האתר את העלות שנשא בה עבור העסקה, העומדת בקירוב על כ- 5% מסכום עסקת האשראי או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

1. חובה לבטל כרטיס ללקוח שמבקש לבטל ב-14 הימים הראשונים מיום הרכישה (בתנאי שהבקשה לא סותרת את סעיף 2).
2. אין חובה לבטל כרטיס כאשר הבקשה התקבלה 7 ימי העסקים הקודמים למועד האירוע.
כלומר, חייבים לבטל את הכרטיס תוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה אלא אם הרוכש ביקש את הביטול פחות משבעה ימים עסקים לפני מועד האירוע.
הסבר:
האירוע מתרחש ב-30 לחודש.

*לקוח רכש ב-1 לחודש:
אם הלקוח פונה בבקשה לבטל את ההזמנה עד ה-14 לחודש (כולל), חייבים לבטל.
אם הלקוח מבקש אחרי, אין חובה לבטל.

*לקוח רכש ב-16 לחודש.
אם הלקוח מבקש עד ה-21, חייבים לבטל.
אם הלקוח מבקש מה-22 והלאה, לא חייבים לבטל מכיוון שנשארו 7 ימי עסקים עד האירוע.

*לקוח רכש ב-25 לחודש:
אין חובה לבטל כלל.

3. סכום עמלת הביטול לא תעלה על 5%/מאה שקלים הנמוך מבין השתיים.
 
איוונטר
4. אם אין חובה לבטל את הכרטיס אך אתם מחליטים לבטל בכל זאת – יש לכם את הזכות החוקית להחליט מהי עמלת הביטול ללא הגבלה (כי החוק אינו מחייב לבטל כלל).
5. אם בוטל האירוע ביוזמתכם, יש לזכות באופן מלא (ביטול אירוע, שינוי מקום, שינוי זמנים, שינוי ליין-אפ וכדומה).
6. לא ניתן לבטל דרך המערכת הזמנות שהתשלום עבורן בוצע באמצעות כרטיסי דביט/דיירקט. במקרים כאלה יש לפנות למישהו ממשפחת איוונטר כדי שיטפל בביטול עבורכם.
7. לא ניתן לעשות ביטול חלקי של כרטיסי חינם. (אם יש שלושה כרטיסים בהזמנה, לא ניתן לבטל רק אחד.)
8. אי אפשר לשחזר הזמנה שבוטלה.
9. אם מתקבלת הודעת שגיאה בזמן ביטול הכרטיס – פנו אלינו :)
האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.