הטמעת פיקסלים

ברוכים הבאים למדריך הטמעת פיקסלים שלנו.

לפניכם מדריך מפורט שנועד להסביר וללוות אתכם שלב שלב בדרך להטמעת פיקסלים בצורה קלה ומדוייקת.

שימוש נכון בפיצ'ר זה יכול להוביל לגדילה משמעותית בכמות האנשים שיחפשו לאירוע שלכם ברשתות חבריות כמו פייסבוק, וכן באפשרויות אנליטיקה של גוגל, הסברים בהמשך.
במהלך המעבר על המדריך תוכלו לראות הרבה טיפים ותוספות מעניינות. קראו אותן בעיון!

שיהיה בהצלחה,
צוות איוונטר

שנתחיל?

1. יש להיכנס למשתמש

2. נלחץ על "יצירת אירוע קיים/ערוך אירוע"

3. נעבור ל"אפשרויות שיווק":

ליד כל קטגוריה ישנו "!" שיפתח עבורכם בלון עם סימון בצהוב המציג את התוכן הדרוש להעתקה
לדוגמה:

 

כעת נסביר על משמעות הפיקסלים שניתן להכניס במערכת - 

  • פיקסל של פייסבוק - מטרתו היא מעקב אחר תנועה של רוכשים לדף הנחיתה מפייסבוק ומי מהם אכן ביצע רכישה.
    מוזמנים להיכנס למדריכים של פייסבוק לקבלת מידע נוסף. (שים לב! השירות כרוך בתשלום)
  • קוד רימרקטינג של גוגל - Remarketing היא בעצם דרך "לצבוע" גולשים על פי פרמטרים מסויימים שהוגדרו מראש, כדי שאחרי זה נוכל לפנות אליהם עם מסר פרסומי ממוקד שמותאם להם באופן הכי אידיאלי.
  • מזהה המרה של גוגל - מעקב המרות הוא כלי חינמי שמראה לך מה קורה לאחר שלקוח לוחץ על המודעות שלך. במקרה שלנו- האם רכש כרטיס.
  • תווית המרה של גוגל - תווית המרה- חלק מאותו קוד קוד של מזהה ההמרה, התווית (מוכרת גם בתור תאג/label) הוא החלק שמזהה ההמרה מחפש על מנת לאתר את הפעולה.
  • קוד גוגל אנליטיקס - גוגל אנליטיקס הוא שירות של גוגל שמאפשר לעקוב אחר תנועת הגולשים באתרי אינטרנט ולצבור מידע אודותם.
  • דומיין עבור גוגל אנליטיקס - כאשר מתבצעת הטמעה של I-Frame באתר חיצוני, על מנת שנוכל ליצור קשר בין מערכת איוונטר לאתר יש להכניס לסעיף זה את דומיין האתר בו הוטמע הI-Frame.

 

לכל שאלה נוספת או מידע חסר במדריך, נשמח שתתקשר למוקד ותספר לנו על זה במוקד 3289*.

מקווים שהמידע תרם לך,
משפחת איוונטר

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.