איך מטמיעים גוגל אנליטיקס ומגדירים Goals ?

הטמעת גוגל אנליטיקס והגדרת Goals - 
אפשרות נהדרת ששימוש נכון בה יכול להביא אתכם להבנה מתקדמת שכוללת מידע על הרוכשים שלכם, מאין הגיעו לדף הנחיתה, וכו'.
התמקצעות בתחום זה יכולה להקפית משמעותית את המכירות שלכם, וזה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף תוך שיווק נכון ויעיל יותר של האירוע.
 
ראשית עליהם לפתוח חשבון גוגל אנליטיקס באופן הבא.
 
לאחר פתיחת החשבון, יש ליצור הגדרה של Goals (כלומר:
  1. לחצו על לשונית Admin ובלשונית View ללחוץ על Goals.
  2. לחצו על NEW GOAL
  3. בחלק מספר 1 שנקרא Goal Setup יש לבחור באופציה האחרונה Costum, כפי שמופיע בתמונה:

  4. לחצו על Continue

  5. בלשונית Goal description:
    1. בשדה הראשון Name - רשמו את שם הGoal (לדוגמא: קראנו לזה Buy Tickets וב Type בחרו באופציה  Event)
    2. לחצו על Continue

  6. בלשונית Goal details - רשמו תחת Category את הטקסט: Purchase
  7. רשמו תחת Action את הטקסט: Finished
  8. וודאו שה Event Value מוגדר על Yes
  9. לחצו על כפתור Save
  10. לאחר שהGoal הוגדר תקבלו קוד שנקרא מזהה חשבון. העתיקו את מזהה החשבון שלכם שכתוב בפורמט הבא:
    UA-000000-01 , והטמיעו אותו במערכת כפי שיפורט בהמשך.
    * יש כאן הסבר היכן ניתן למצוא אותו.

הטמעה במערכת

  1. באירועים קיימים - יש להיכנס למסך עריכת אירוע ולעבור ללשונית "אפשרויות שיווק"
  2. כעת עליכם להדביק את מזהה החשבון בחלק שנקרא: "קוד גוגל אנליטיקס"



  3. לחצו על "שמור שינויים".

אני רוצה שקוד זה יוטמע בכל האירועים העתידיים שלי

על מנת שזה אוטומטית יוטמע באירועים העתידיים אנא הגדירו את זה באותו אופן שעשינו את ההטמעה עבור אירוע קיים, בעריכה / יצירת אירוע ברירת מחדל  דרך מסך ערוך פרופיל.

הערה חשובה

לוקח לגוגל מספר שעות להתעדכן, לכן אם תנסו לבדוק את התקינות של הGoal מיד לאחר הגדרתו זה יראה כאלו זה לא עובד אחר לאחר מספר שעות זה יתעדכן.

שאלות? פספסנו משהו? נשמח לשמוע מכם!
כתבו לנו בצ'אט / התקשרו אלינו למשרד (3289* שלוחה 2), דברו איתנו בצ'ט או שלחו מייל לכתובת team@eventer.co.il

האם מאמר זה עזר לך?
מספר המשתמשים שאומרים שמאמר זה עזר להם: 0 מתוך 0

הערות

0 הערות

היכנס למערכת כדי להגיב.